FAQs
Verzending & Levering
Zal ik mijn bestelling nog wel ontvangen?
Momenteel werken alle diensten goed, maar houd er rekening mee dat het mogelijk is dat je artikelen iets later aankomen dan verwacht. Neem voor vragen over jouw specifieke bestelling contact met ons op via telefoon of e-mail.
Naar welke landen verzenden jullie en hoeveel kost de verzending?
We verzenden naar alle EU-landen. Alle informatie over levertermijnen en prijzen vind je hier. Houd er rekening mee dat we niet verzenden naar doorstuur- of expediteursdiensten. Eventuele beperkingen worden vermeld tijdens het afrekenproces.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Om de status van je bestelling te controleren, moet je met je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op je Antos-account. Als je als gast afgerekend hebt, moet je in plaats daarvan het bestelnummer gebruiken. Selecteer Bestelgeschiedenis en klik op Bestelling volgen om de status te zien. Als je bestelling verzonden is, hebben we je het trackingnummer doorgestuurd via e-mail. Klik hier om in te loggen op je account. Door de tijd die noodzakelijk is voor de verwerking, kan het 1-3 werkdagen duren voordat je bestelling verzonden wordt.
Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Alle bestellingen worden binnen ca. 1 tot 3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling verwerkt. Bestellingen die geplaatst worden in het weekend of op een feestdag worden binnen 1 tot 3 werkdagen verwerkt, van maandag tot en met vrijdag. Houd er rekening mee dat bestellingen niet gewijzigd kunnen worden zodra het proces gestart is. Alle verwerkingstijden zijn schattingen en kunnen onderworpen zijn aan wijzigingen.
Verzenden jullie naar postbusadressen?
We kunnen niet leveren op postbusadressen. Wij kunnen alleen leveren op je vaste woonadres, of op je werkadres. Zorg er, als je ervoor kiest om je bestelling op je werkplek te laten leveren, voor dat er iemand beschikbaar is om de goederen in ontvangst te nemen.
Hoe kan ik mijn verzendadres bewerken?
Wijzigingen in het verzendadres kan je doorgeven in het onderdeel 'Mijn account'. Je kunt kiezen voor een standaard verzendadres of een bijkomend adres toevoegen. Klik hier om in te loggen op je account.
Met welke vervoerders werken jullie?
Momenteel verzenden wij met POSTNL en DPD.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Door de capaciteitsproblemen waar POSTNL en DPD in het hele land mee geconfronteerd worden, kunnen verzendingen enkele dagen vertraging oplopen. Alle bestellingen worden binnen ca. 1 tot 3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling verwerkt. Bestellingen die geplaatst worden in het weekend of tijdens de vakantie, worden de volgende werkdag verwerkt en binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Houd er rekening mee dat alle verwerkingstijden schattingen zijn en dat ze onderworpen kunnen zijn aan wijzigingen. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met trackinginformatie. De verzendopties die aangeboden worden bij het afrekenen verschillen op basis van het verzendadres en het aantal bestelde artikelen. LET OP: Antos behoudt zich het recht voor om het verzendbeleid op elk moment te wijzigen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn artikelen geleverd worden?
Als je niet thuis bent wanneer je artikelen geleverd worden, laat de koerier een briefje achter met instructies om een nieuwe levering af te spreken op een beter geschikt tijdstip.