FAQs
Retourneren & Terugbetalingen
Wat is jullie retourbeleid?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je aankoop op Antos.dog, kun je het ongebruikte artikel aan ons retourneren voor terugbetaling. Retourzendingen voor bestellingen op Antos.dog worden aanvaard binnen 14 dagen na de besteldatum en de datum van verzending binnen de Europese Unie.
Nadat we de geretourneerde artikelen ontvangen hebben, verwerken we je terugbetaling via je oorspronkelijke betaalmethode. De oorspronkelijke verzend- en administratiekosten en vergoedingen voor heffingen en belastingen worden niet terugbetaald. Na ontvangst van je geretourneerde artikel(en) duurt het 5-10 werkdagen om je terugbetaling te verwerken. Houd er rekening mee dat alle verkopen naar niet-EU-landen definitief zijn.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Nadat we de geretourneerde artikelen ontvangen hebben, verwerken we je terugbetaling via je oorspronkelijke betaalmethode. De oorspronkelijke verzend- en administratiekosten en vergoedingen voor heffingen en belastingen worden niet terugbetaald. Na ontvangst van je geretourneerde artikel(en) duurt het 5-10 werkdagen om je terugbetaling te verwerken. Houd er rekening mee dat alle verkopen naar niet-EU-landen definitief zijn.
Ga naar antos.nl/retourneren. Daar vind je meer informatie. We helpen je graag om goederen te retourneren die hiervoor in aanmerking komen door je onze retourinstructies en het verzendadres voor retourzendingen te bezorgen. Het spijt ons, verzendkosten voor retourzendingen worden niet terugbetaald. Alleen producten die gekocht werden op Antos.dog kunnen geretourneerd worden.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Nadat we je retourzending ontvangen hebben in het magazijn, kan het tot 10 werkdagen duren voordat de terugbetaling verwerkt wordt via je oorspronkelijke betaalwijze.
Hoe krijg ik mijn geld terug?
Artikelen dienen binnen 14 dagen na de besteldatum aan ons te worden geretourneerd. Zodra we je artikel(en) ontvangen hebben, kan het tot 10 werkdagen duren om je terugbetaling te verwerken.
Kan ik een Antos-product dat ik in een winkel gekocht heb, retourneren via Antos.dog?
We aanvaarden alleen retourzendingen voor producten die daarvoor in aanmerking komen en die aangekocht werden via Antos.dog. We hebben goede relaties met onze retailpartners. Als je een product dat je bij een van onze retailers gekocht hebt wil retourneren, kun je rechtstreeks contact met hen opnemen voor hulp en informatie over hun retourbeleid.
Welke artikelen komen in aanmerking voor retournering?
Geretourneerde artikelen worden geïnspecteerd en dienen ongeopend en in de originele staat geretourneerd te worden. Artikelen die voorzien zijn van de melding Definitieve uitverkoop en promotieartikelen (bijv. gratis geschenken bij een aankoop, artikelen waarvan je er één koopt en één gratis krijgt), kunnen niet geretourneerd worden. Producten die buiten de EU verstuurd worden, komen niet in aanmerking voor retourzending. De oorspronkelijke verzend- en administratiekosten en internationale toeslagen komen niet in aanmerking voor terugbetaling.
Beschadigde artikelen
Controleer de doos op eventuele schade die tijdens de verzending opgetreden kan zijn bij ontvangst van je bestelling. Het is normaal dat de verzenddoos enige slijtage vertoont, maar neem onmiddellijk contact met ons op via +31 (0) 418 541005 of via e-mail op shop@antos.nl als er schade opgetreden is aan het artikel/de artikelen uit jouw levering.
Geef het bestelnummer op, samen met je e-mailadres en telefoonnummer, voor de snelste service. Om een snelle oplossing te garanderen, dien je de verzenddoos, de verpakkingsmaterialen en de beschadigde artikelen te bewaren voor inspectie door de vervoerder.
Geef het bestelnummer op, samen met je e-mailadres en telefoonnummer, voor de snelste service. Om een snelle oplossing te garanderen, dien je de verzenddoos, de verpakkingsmaterialen en de beschadigde artikelen te bewaren voor inspectie door de vervoerder.