FAQs
Online winkelen & Betaling
Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Kies de optie ‘afrekenen als gast’ als je een bestelling wil plaatsen zonder een account aan te maken. Door je bij ons te registreren en een account aan te maken, kun je: je bestellingen volgen en eerdere aankopen bekijken, rechtstreeks vanuit je account een retour of omruiling aanvragen, de volgende keer nog sneller winkelen door je adres- en betaalgegevens te bewaren en je accountgegevens, adresboek en e-mailvoorkeuren beheren.
Mijn favoriete product staat niet meer op de site...
Wij werken voortdurend hard aan nieuwe producten, waarvan we hopen dat ze bij jou en je huisdier in de smaak vallen. Het is mogelijk dat sommige van onze bestaande producten uit het assortiment verdwijnen wanneer we de lancering van nieuwe producten voorbereiden. We hopen dat je ons blijft volgen om nieuwe Antos-favorieten te ontdekken.
Hoe neem ik contact op met Antos?
Je kunt contact met ons opnemen via dit contactformulier of telefonisch om direct met iemand te spreken. We zijn telefonisch en via e-mail bereikbaar, van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 16:00 uur, met uitzondering van de feestdagen.
Hoe online winkelen?
Welkom bij Antos Online. Winkelen is eenvoudig, handig en veilig. Selecteer gewoon het product dat je wil kopen en volg de onderstaande instructies:
Stap één: Een artikel vinden en het aan je winkelwagen toevoegen
Stap twee: Het winkelmandje
Als je klaar bent met winkelen, klik je op het winkelmandje-icoon dat op elke pagina staat. Controleer hier of de producten in je winkelmandje correct zijn. Je kunt ook de hoeveelheden die je wilt bestellen aanpassen. Klik op de afrekenen-knop als je klaar bent om je bestelling te plaatsen.
Stap drie: Bestelgegevens
Op de volgende pagina wordt je gevraagd om je aan te melden of te registreren (als je dat nog niet gedaan hebt) en je factuur- en verzendadres op te geven. Als je deze al opgeslagen hebt in je Accountprofiel, hoef je ze niet opnieuw in te vullen. Hier wordt je ook gevraagd om een leveringsoptie te kiezen.
Stap vier: Bevestiging
Zodra je je bestelling bevestigd hebt, ga je naar een bevestigingspagina die je een uniek referentienummer geeft. Deze pagina kun je afdrukken ter referentie of je kunt wachten tot je deze informatie ontvangt in de e-mail met de orderbevestiging. Die e-mail bevat alle details over de gekochte artikelen, verzendadressen, verzendopties. Deze kun je bewaren voor je eigen administratie. Als je vragen hebt, kun je ons bellen op +31(0)418 541005.
Winkelmandje weergeven
Klik op het winkelmandje-icoon om je winkelmandje met de lijst van artikelen die je geselecteerd hebt om te kopen, de bestelhoeveelheid van elk artikel en de totale prijs van de aankoop weer te geven. Hier kun je artikelen verwijderen of de bestelhoeveelheden wijzigen.
Artikelen uit je winkelmandje verwijderen
Als je een artikel uit je winkelwagen wil verwijderen, ga je gewoon naar "Winkelwagen weergeven" en klik je op de link “Verwijderen” onder de productnaam. Het artikel wordt uit je winkelwagen verwijderd.
Waar kan ik Antos producten kopen?
Stap één: Een artikel vinden en het aan je winkelwagen toevoegen
- Vind het gewenste artikel door de pagina’s van de webshop te bezoeken;
- Zodra je het gewenste product hebt gevonden, klik je op "toevoegen aan winkelwagen".
- Je kunt de hoeveelheid in de winkelwagen verhogen of verlagen.
Stap twee: Het winkelmandje
Als je klaar bent met winkelen, klik je op het winkelmandje-icoon dat op elke pagina staat. Controleer hier of de producten in je winkelmandje correct zijn. Je kunt ook de hoeveelheden die je wilt bestellen aanpassen. Klik op de afrekenen-knop als je klaar bent om je bestelling te plaatsen.
Stap drie: Bestelgegevens
Op de volgende pagina wordt je gevraagd om je aan te melden of te registreren (als je dat nog niet gedaan hebt) en je factuur- en verzendadres op te geven. Als je deze al opgeslagen hebt in je Accountprofiel, hoef je ze niet opnieuw in te vullen. Hier wordt je ook gevraagd om een leveringsoptie te kiezen.
Stap vier: Bevestiging
Zodra je je bestelling bevestigd hebt, ga je naar een bevestigingspagina die je een uniek referentienummer geeft. Deze pagina kun je afdrukken ter referentie of je kunt wachten tot je deze informatie ontvangt in de e-mail met de orderbevestiging. Die e-mail bevat alle details over de gekochte artikelen, verzendadressen, verzendopties. Deze kun je bewaren voor je eigen administratie. Als je vragen hebt, kun je ons bellen op +31(0)418 541005.
Winkelmandje weergeven
Klik op het winkelmandje-icoon om je winkelmandje met de lijst van artikelen die je geselecteerd hebt om te kopen, de bestelhoeveelheid van elk artikel en de totale prijs van de aankoop weer te geven. Hier kun je artikelen verwijderen of de bestelhoeveelheden wijzigen.
Artikelen uit je winkelmandje verwijderen
Als je een artikel uit je winkelwagen wil verwijderen, ga je gewoon naar "Winkelwagen weergeven" en klik je op de link “Verwijderen” onder de productnaam. Het artikel wordt uit je winkelwagen verwijderd.
Ons assortiment van kauwsnacks voor honden en kattensnoepjes zijn te koop bij veel dierenwinkels, tuincentra, winkels en dierenartspraktijken. Neem via e-mail contact met ons op voor een locatie bij jou in de buurt. We helpen je graag verder.
Is online winkelen bij Antos veilig?
Bij Antos begrijpen we hoe belangrijk veiligheid voor jou is. We doen er alles aan om van winkelen op het internet een positieve ervaring te maken. We verzekeren je dat alle transacties die je uitvoert en alle persoonlijke informatie die je ons geeft beveiligd zijn. Als je een bestelling plaatst bij antos.dog, coderen we jouw informatie met behulp van de Secure Socket Layer (SSL) encryptietechnologie. Dat is op dit ogenblik de meest geavanceerde online beveiligingstechniek voor consumenten.
Welke betaalwijzen kan ik gebruiken op de Antos website?
Betalen doe je bij het afrekenen. We aanvaarden alle belangrijke creditcards, waaronder Visa, MasterCard en American Express. Voor sommige Europese markten zijn er alternatieve betaalwijzen beschikbaar en aanvaarden we iDEAL, Bancontact, Klarna, SEPA, Giropay, Przelewey24, KBC, Belfius en EPS.
We doen ons best om onze processen probleemloos te laten verlopen, maar neem gerust contact met ons op via telefoon of e-mail als je problemen ondervindt bij het uitvoeren van je betaling.
Ik heb een foutmelding ontvangen toen ik probeerde af te rekenen. Wat moet ik nu doen?
We doen ons best om onze processen probleemloos te laten verlopen, maar neem gerust contact met ons op via telefoon of e-mail als je problemen ondervindt bij het uitvoeren van je betaling.
Controleer of alle gegevens ingevoerd werden. Controleer ook of de facturatiegegevens die je invoerde overeenstemmen met de gegevens die geregistreerd zijn bij je bank, anders wordt je bestelling niet verwerkt.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen tijdens de verwerking?
Als je een bestelling geplaatst hebt op onze website, is onze klantenservice beschikbaar om je te helpen om het verzendadres te wijzigen of je bestelling te annuleren als je daar telefonisch om vraagt, binnen een uur na het plaatsen van de bestelling. Houd er rekening mee dat we geen wijzigingen kunnen aanbrengen aan je bestelling wanneer deze al verwerkt wordt.
Wanneer wordt het bedrag in rekening gebracht op mijn creditcard?
Het bedrag wordt in rekening gebracht op je kaart zodra je bestelling verzonden wordt. Bij de verwerking van je bestelling wordt een autorisatiereservering uitgevoerd op je kaart om het geld te valideren.
Wanneer komt er nieuwe voorraad?
Veel van de populaire producten worden elke week aangevuld, maar door de ongekend grote vraag zien we dat verschillende artikelen snel weer uitverkocht zijn. De beste manier om op de hoogte te blijven van nieuwe voorraad die binnenkomt, is door je aan te melden voor onze e-mails met voorraadmeldingen en door regelmatig een kijkje te nemen op de website.