FAQs
Mijn account
Hoe kan ik mijn accountgegevens bewerken?
Om persoonlijke gegevens te wijzigen, moet je eerst met je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op je Antos account, door op het sleutelpictogram in de rechterhoek van de website te klikken. Zodra je ingelogd bent, ga je naar het onderdeel 'Mijn Account' om alle gewenste informatie te wijzigen. Klik hier om in te loggen op je account.
Hoe weet ik of Antos mijn bestelling ontvangen heeft?
Binnen 24 uur na ontvangst van je bestelling sturen we je een e-mail om je bestelling te bevestigen. Deze wordt verzonden naar het e-mailadres dat je opgegeven hebt bij het afrekenen.
Waar kan ik de verwerkingsstatus of vorige bestellingen terugvinden?
In 'Mijn Account' kun je onder Bestelgeschiedenis toegang krijgen tot de verwerkingsstatus of tot je vorige bestellingen. Klik hier om in te loggen op je account.
Kan ik mijn verzendadres bewerken?
Wijzigingen in het verzendadres kan je doorgeven in het onderdeel 'Mijn Account'. Je kunt kiezen voor een standaard verzendadres of een extra adres toevoegen. Klik hier om in te loggen op je account.
Hoe kan ik mijn gegevens bij Antos inkijken, wijzigen of verwijderen?
Vul dit formulier in om toegang te krijgen tot je gegevens, om eventueel wijzigingen aan te brengen of om de verwijdering ervan aan te vragen.